Restitutie betaling
Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop van Horses, gaan wij zo snel mogelijk voor jou aan de slag. Als een bestelling is afgerekend maar nog niet is verzonden, dan kun je deze binnen 2 weken annuleren. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om erachter te komen wat de huidige status van jouw bestelling is.
In sommige gevallen komt het voor dat je na het ontvangen van jouw bestelde product, deze om bepaalde redenen wilt retourneren. Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan kun je altijd een product retourneren binnen 14 dagen. Voor de juiste afhandeling van de retourzending, moet er een modelformulier aan jouw retourzending worden bijgevoegd. Dit formulier kunt je hier downloaden.
Als je een product hebt geretourneerd of een order hebt geannuleerd, dan heb je recht op een restitutie van jouw betaling. De volgende terugstorttermijnen zijn dan van toepassing:
- iDEAL: 10 werkdagen
- Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt binnen 10 werkdagen opgeheven.
Heb je na het lezen van dit artikel nog steeds vragen over dit onderwerp? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het is ook mogelijk om een mailtje te sturen naar: [email protected]. Vergeet hierbij niet om – indien van toepassing – het volgende in de mail te zetten: Naam, bestelnummer, besteldatum, bestelde product(en).
Lees hier meer over de leveringsvoorwaarden van Eisma Media Groep.