Ga naar hoofdinhoud
Klantenservice » 4 Abonneren

Buitenland

Woon je in het buitenland?
Ook als je niet in Nederland of België woont, is het mogelijk om een abonnement op de Paardenkrant of Horses te nemen. Wanneer je in het buitenland woont en een compleet abonnement op de Paardenkrant afsluit, zijn wij – door hogere verzend- en handelingskosten – helaas wel genoodzaakt om een aangepast tarief te hanteren.

Neem contact op met onze abonneeservice voor het voor uw geldende tarief. De tarieven zijn afhankelijk van de verzendkosten naar het betreffende land. Wanneer je een digitaal abonnement op de Paardenkrant of Horses afsluit, worden er vanzelfsprekend geen extra kosten in rekening gebracht.

Vragen over de bezorging? 
Wanneer je vragen hebt over een bezorging, kun je contact opnemen met onze abonneeservice.

Een adreswijziging doorgeven?
Voor het doorgeven van adreswijzigingen, kun je ook contact opnemen met onze abonneeservice. Bij het doorgeven van adreswijzigingen vragen wij of u zowel het oude als het nieuwe adres wilt vermelden, samen met jouw relatienummer en abonnementsvorm.

Heb je na het lezen van dit artikel nog steeds vragen over dit onderwerp? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het is ook mogelijk om een mailtje te sturen naar: [email protected]. Vergeet hierbij niet om – indien van toepassing – het volgende in de mail te zetten: Naam, bestelnummer, besteldatum, bestelde product(en).

 

Logo Eisma Media Groep - Horses klantenservice - Buitenland

Horses is onderdeel van Eisma Media Groep. Lees hier meer over de leveringsvoorwaarden van Eisma Media Groep.