Ga naar hoofdinhoud
Klantenservice » 3 Retourneren

Retourneren

Nadat je jouw volledige bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Dit kan alleen als deze producten onbeschadigd en ongebruikt zijn. Daarnaast moet het product voorzien zijn van de originele verpakking. Ook is het bijvoegen van het modelformulier noodzakelijk voor de juiste afhandeling van de retourzending. Dit formulier kun je hier downloaden.

Je leest onder het kopje bedenktijd hoe je aan ons kunt laten weten dat je een product wilt retourneren. Daarnaast zijn er producten die niet retour mogen. Producten die je niet kunt retourneren of ruilen:

  • Gedownloade e-books;
  • Gedownloade software;
  • CD’s, DVD’s en software (CD-rom’s) waarvan de verzegeling is verbroken;
  • Toegangscodes voor online software of applicaties;
  • Gepersonaliseerde producten;
  • Losse tijdschriften;
  • Fysieke of digitale cadeaubonnen.

De kosten voor de retourzending worden niet vergoed. Zorg er daarom voor dat het poststuk voldoende is gefrankeerd. Daarnaast moet het product ook goed worden verpakt, zodat (verdere) beschadiging wordt voorkomen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen. Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin jouw gegevens (waaronder je e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat.

Retouradres
Vanuit Nederland en België kun je het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:

Eisma Horsesmedia
o.v.v. Retouren + [ordernummer]
Informaticaweg 3
7007 CP Doetinchem
Nederland

Sommige producten worden door externe leveranciers verzonden. Voor deze producten gelden de regels van de betreffende webshop voor het retourneren.

Beschadigde producten vervangen
Ondanks dat wij zorgvuldig met jouw bestelling omgaan, kan het gebeuren dat deze beschadigd aankomt. Ook dan kun je een product retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

Andere pagina’s in deze categorie