Ga naar hoofdinhoud
Klantenservice » 3 Retourneren

Ruilen

Een product ruilen of retourneren

In sommige gevallen kan het voorkomen dat je een product ontvangt die niet aan de kwaliteitsstandaard voldoet. Als je een product hebt ontvangen dat niet het juiste product is of dat incompleet, beschadigd of defect is, dan is het mogelijk om je product om te ruilen voor een nieuwe.. Stuur het product retour en voeg daarbij het modelformulier dat je hier kunt downloaden.

Retourneer vervolgens eerst het product dat je wilt ruilen. Als het gaat om een ruiling, sturen wij jou na ontvangst van jouw product per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Met deze kortingscode kunt je het vervangende product bestellen in onze webshop. Vergeet bij het retourneren dus niet je e-mailadres op te geven.

 

Heb je na het lezen van dit artikel nog steeds vragen over dit onderwerp? Neem dan contact op met onze klantenservice. Het is ook mogelijk om een mailtje te sturen naar: [email protected]. Vergeet hierbij niet om – indien van toepassing – het volgende in de mail te zetten: Naam, bestelnummer, besteldatum, bestelde product(en).

 

Logo Eisma Media Groep - Horses klantenservice - ruilen

Lees hier meer over de leveringsvoorwaarden van Eisma Media Groep.

Andere pagina’s in deze categorie